miercuri, 3 august 2011

ziua 9

Esti un omulet mic!
Iulia, da din cap-in semn ca nu!
Esti o fetita?- da din cap in semn ca nu!
Ok, tu esti Iulia? Da, uia!
Copilul stie ca e Iulia, nu e nici omulet, nici fetita, e doar uia:)!

LA opt Domnisoara Uia mi-a dat trezirea, pe la 9 eram in parc, in parc daduram din nou peste romanul nostru, clar ca doarme acolo, initial m-am facut ca nu-l vad, apoi cand sa plec, na, ce sa zic daca ma intreba de vorba, vorbii, asa am aflat ca e de 3 saptamani in Austria, asteapta ceva de munca, dar de ce in parc, nu stiu, e din Bucuresti, si da, mi-e putin teama de el, si in acelasi timp destul de lene sa imi schimb parcul.

Dupa somnul Iuliei am fost sa-i cumparam carut, ca ne-au lasat salele, asa ca domnisoara are carut nou, in care chiar stat, si am traversat si toata strada Favoriten Strase si am gasit H&M, Mango, Name'it, si multe altele.

2 comentarii:

g.cojocaru spunea...

parc... parc... parc... e frumos, dar zi-ne ce ati mai vizitat (aici se pun si magazinele, da? :P )

Strumful spunea...

Da, ai draptate, am sa scriu...tot:)