joi, 22 septembrie 2011

Iulia la un an si 10 luni

Masuratori nu mai avem, kg in jur de 12, cm nu stim, pc sau pt nici atat, la picior 22.
Cert e ca vorbeste, multe, iar eu o inteleg. Pronunta aproape tot, iubeste in continuare masinutele, are preferinte vestimentare certe, din care nu iese.
Cand am venit din Austria spunea cand face pipi, dar acum a avtut soacra grija s anu mai spuna ca e ea mare varza si stie sa educe copiii.
In rest eu nu mai am timp de prea multe, sunt ocupata cu scoala, copil, mancare, vase, rufe, liste.

2 comentarii:

g.cojocaru spunea...

la multi ani!!! :)
Nu mai fi bosumflata cu neanuntatul. Am intelesc ca o etapa de regres in anuntare e normala in decursul renuntarii la scutec. O sa fie bine!... inclusiv cu soacra. ;)
Fruntea sus!
La multe lunite inainte, Iuliei!

Strumful spunea...

Multumesc, ma mai lasa nervii uneori.