luni, 31 octombrie 2011

Pe plantatie

Azi am muncit din nou sclav pe plantatia statului, dupa testarea initiala a venit randul absentelor la numarat, ca parca daca eu numar absentele, copilul omului nu mai chiuleste, numar si absenete motivate si nemotivate, le totalizez pe disciplina, apoi sclipesc de multumita ce sunt ca stiu sa adun.
Azi am mai valsat putin numarand si notele de la testul initial, cate note si de care si deja mare sila de invatamant avem toti astia de la marele colegiu X din Pitesti, primul la invatatura, adica da, copiii sunt buni destepti si frumosi, mi-e drag de ei, dar mi-e sila de teste initiale, de numarat absente si note, de salariu, de sistem in general.

Sa trec la lucruri frumoase, Iulia vorbeste, repeta tot dupa noi, cand vrea ceva de mancare cere (peste, carne, gem, masline -cam astea-s preferatele), daca o intrebi ce i-a adus tati din Austria iti zice: bucu, cal-cal, bob(bursuc , cal, sponch bob), intelege tot, nu iese din preferintele vestimentare.
Eu sunt foarte multumita de mine, nu mai incap in blugii preferati, Sot e si el multumit de el ca are aparat nou si pozeaza toate cele si viseaza o lentila ...ieftina, firesc fara ea aparatul nu poate sa respire, deci i-am aprobat cererea cu lentila.

3 comentarii:

g.cojocaru spunea...

:) hai ca mai e putin si vin sarbatorile! ... aici sau impreuna cu tati in Austria? :)

Strumful spunea...

In Austria, deja stau si ma gandesc cum o sa-i fie Iuliei in sistemul de invatamant de la noi.
Ce mai fac Maria si Vladimir?

belgianca spunea...

ha ha! tare aia cu aprobabutul... eu cand vad "privirea", nici nu ma mai chinui sa dezaprob ca numai imi fac parul cret degeaba!