luni, 14 noiembrie 2011

Singura





Imi las copilul cu socrii, merg la teatru(Egoistul de Jean Anouilh), ma urc frumusel in autobuz, ma impinge o baba cand urc, dar nu-i mare lucru, stau la coada sa intru la teatru, imi rupe tanti biletul la intrare eu ii spun" Multumim", desi sunt singura, ma asez pe scaun cu imima plina de bucurie ca fac si eu ceva singurica, ceva doar al meu, desi era sala plina.
Cand intra Maestrul RADU BELIGAN, toata lumea era muta de uimire ,era o liniste din aia frumoasa, si da, a fost o piesa de teatru superba cu actori superbi. Desi a fost o comedie la final mie mi-au dat lacrimile.
******
Deja sunt fana Silviu Biriş.
******
Desi nu are nici doi ani domnisoara Iulia incepe sa dea din casa "Mami pup tati". Credeam ca momentul asta o sa fie peste ceva ani.

2 comentarii:

cristina spunea...

M-ai facut sa-mi fie dor. Evident, nu de mitocaneala disperata, fara sperante de civilizare din autobuze, ci de o piesa buna de teatru.

Strumful spunea...

Da, superba piesa, superb Radu Beligan.