marți, 21 februarie 2012

Teatru

De cand a plecat Sot mi-am propus sa nu ratez niciun teatru de la Bucuresti care vine aici, aproape mi-a iesit asta, dar mai depind de cineva care sa stea cu copilul, de ziua in care e spectacolul...
Ieri am iesit sa caut oarece prin centru si am zis sa trec si pe la Casa Sindicatelor, casa de bilete si-a schimbat programul de la 12-18, si era si teatru -Casatoria :
Distributie: Andreea Bibiri, Irina Petrescu, Mariana Mihut, Razvan Vasilescu, Doru Ana, Ionel Mihailescu, Victor Rebengiuc, Marius Chivu, Ana Ioana Macaria, Serban Pavlu.
Am sunat sa vad daca are cine sta cu Iulia, am cerut voie la imparatie, si m-am prezentat la teatru la pra 19, evident ca a inceput mai tarziu cu 10 minute sau mai mult, a durat cam trei ore, subiectul a fost ala din titlu cu umor fin, o piesa bine jucata. Acum sper sa ajung la la cel cu Horatiu Malaele.

Niciun comentariu: