duminică, 15 aprilie 2012

Paste ziua I



Copilul din dotare incepe sa prinda glas de la la 5:45, o mai pacalesc putin, dar la 6 era deja in picioare. O pun sa caute prin camera ce i-a adus Iepurasul de paste(i-am pitit jucariile prin camera), a fost incantata, a cautat, a gasit, a chiuit... Pentru ca era dimineata in care trebuia sa impartasim copilul, eu mama eroina iau trezirea Iuliei drept semn, mobilizez familion, si hai juma de Viena(aproximativ si cu mijloace de transport) la ora 7 dimineata cu copilul in carut spre biserica ortodoxa a noastra. Ajunsi la 8 fata 20 in fata lacasului nimeni, pustiu, liniste, aflam ca slujba incepe la 10, deci la 9:30 sa fim sa impartasim copilul. Copil marait, sot nervos ...eu inghetata, ne intoarcem, stam 45 de minute acasa, mancam ne intoarcem. Intre timp biserica se umpluse de romani, nu era asa cum m-am asteptat era liniste, toata lumea calma, zambitoare, nu arunca nimni cu oua, nu cersea nimani, pana si cei care ii stiam credeam cersetori la biserica erau demni. Da, mi-a placut biserica ortodoxa a romanilor din Viena, mi-a placut preotul, am sa mai merg.
Dupa ce a fost impartasita Iulia am merg in Prater, eu cu gand sa vizitez Muzeul Madame Tussauds, Iulia cu gand sa se plimbe cu poneiul.
Muzeul nu m-a impresionat, au fost cei mai prost 20 de euro cheltuiti in ultima vreme, chiar 21,5 de euro ca am luat si un ghid, sincer, figurile de ceara care au venit la Pitesti acum ceva vreme au fost mult mai impresionante, adica nu spun ca nu erau realiste, dar ma asteptam la altceva de banii astia, si oricum erau putine figuri insirate intr-un spatiu mare.
Singurul lucru care a meritat e ca la iesirea din muzeu e un bar dragut cu strudel de mere foarte bun, in rest nu recomand sub nicio forma muzeul Madame Tussauds


Niciun comentariu: