sâmbătă, 21 iulie 2012

Cautare

Ieri plecam la Hutteldorf, sa vad eu o resedinta de vanatoare care are atractii turistice gen ,caprioare(cu 4 picioare), mistreti si altele plus loc de joaca pentru domnisoara si un restaurant unde sa mananc eu strudel cu mere si multa frisca. Sot om rabdator,a zis ca daca vreu eu asa mult sa mergem. Ne echipam, iesim din casa, Iulia adoarme in carut, foarte bine ca nu o mai apuca maraitul in metrou. Ajungem, iesim din statia de metrou, o mare intindere de padure, copaci si case, gaseste doamna Sofia resedinta cautata daca poti, nume nu tinusem minte(citisem ca imediat ce cobori din metrou e o poarta a gradinii care te duce la ...) . Hai sa ne plimbam putin, dam o tura mica, vedem 2 case mari, verdeata multa, alei cu castani, si ne hotaram sa mergem la Zoo, ca stim unde e si nu are sanse sa se mute. La Zoo, am stat pentru prima oara si am LENEVIT, am mancat strudeleul, am plutit fericita in lumea mea fara sa ma deranjeze nimeni, am comandat in germana si am cerut nota de plata tot in germana, mare filosofie....5 cuvinte:)). Invatatura de minte, daca mau vreau sa vad ceva sa scot si o harta mica, sau sa retin macar numele.

Niciun comentariu: