sâmbătă, 21 iulie 2012

Natural History Museum Vienna

Duminica trecuta am fost la Naturihistorisches Museum(ne-am facut abonamente pe un an, m-am gandit ca-i place Iuliei sa vada dinozauri, mamuti si alte animale plus ca mie imi place mult partea de preistorie si partea cu pietrele ), eu am reusit sa vizitez doar o aripa(minerale, roci, meteoriti) pana s-a plistisit Iulia, cam o ora si ceva am stat si am facut poze, nu toate bune, trebuie sa invat sa lucrez cu aparatul, pentru ca tare ma oftic atunci cand nu imi ies cadrele. Cel mai mult mi-a palcut camera cu pietre peretioase, acolo evident ca am facut cele mai nereusite poze, dar perlele si diamantele mi-au facut ochii sa sticleasca....masi ales diamantul asta mare:D
Perlele acestea erau superbe, mie nu mi-a iesit nici o poza reusita cu ele.
La capitolul pietre peretioase asta a fost piatra care chiar mi-a luat ochii.
Si meteoritul de pe Marte:
O roca din Romania.... trebuia pozata(abia astept sa merg in aripa unde sunt o caruta de bijuterii din tezaurul Dacic)
Si alte roci care au stat la pozat si nu s-au miscat....
Plus ca bonus agrafele Imparatesei lor preferate Sisi.

2 comentarii:

Camelia spunea...

wow, pt cineva careia ii plac bijuteriile cred ca-i o vizita foarte placute :D

Strumful spunea...

Da, e frumos sa le privesti. Vreau sa caut si muzeul cu bijuteriile coroanei, dar inca nu l-am depistat.