joi, 5 iulie 2012

Nici o ora

...de cand au placat Sot si Iulia la plimbare singuri, lucruri de genul asta nu s-au prea intamplat de 2 ani si 7 luni, o singura data, si au fost plecati tot la acvariu. Cand m-am vazut singura acasa efectiv nu am stiut ce sa fac, sa impachetez rufele uscate, sa spal aragazul, nuuuu, lasa, mai bine bloguiesc putin, o jumatate de ora fu bine, dar apoi am gandit ca trebuie sa ma relaxez, m-am trantit in pat. 5 minute si simteam nevoia sa fac ceva, orice. Sa cobor la billa sa imi iau chipsuri? Nu lasa, mai bine fac cartofi prajiti, mi-e pofta de cartofi prajiti cu mult sos de usturoi. Ma relaxez mancand si uitandu-ma la True Blood(chestia cu True Blood pica, nu e disponibil ultimul episod). Stiu ca suna prosteste dar nu ma pot opri din facut ceva, orice, singura data cand stau in pat e atunci cand dorm sau cand incerc sa o adorm pe Iulia(activitatea asta e dificila in ultima vreme). Domnisoara Iula a devenit pupacioasa, si ma topesc toata cand vine si ma pupa si se aseaza la mine in brate. Trebuie sa recunosc, azi am avut o zi usoara cu Iulia si era racoare afara, preferam sa merg si eu la acvariu, dar o oferta rara din partea domnului Sot nu se putea refuza. Deza mi-e dor de Iulia:D.

Niciun comentariu: