marți, 7 august 2012

Evaporare

Am de invatat, mult, mult cat nu o sa am timp(acum ar trebui sa citesc, dar bat campii) sa invat nici in 2 luni, iar eu mai am 2 saptamani, timp nu am, copil care sa doarma ziua, nici din ala nu am, in schimb am copil care tipa in parc atunci cand un alt copil ii strica opera de arta, si tipa tare, de nici putere sa-i distrag atentia nu mai am, sau sa-i dau o explicatie. Dincolo de toate sunt multumita, Iulia socializeaza(si dezvolta o mare iubire pentru ochelari de soare-nu conteaza proprieterul ), cu romani evident,sunt multi in Austria, fiecare cu reusitele lui, cu problemele lui, insa daca avem noroc(norocul asta are multe variabile..) Iulia o sa aiba 2 colege romance la gradinita, mama Iuliei o sa fie si ea multumita, sta intr-o tara superba, are cu cine socializa, si-a cumparat un alt costum de baie de care poate nu avea nevoie(sigur nu avea, dar e asa de frumos), dar cum sa fie ea mama eroina chivernisita cand e vorba de bani? Cum? Am o reala placere sa cumpar, haine, jucarii, mancare, imi place si recunosc am o problema cu vointa cand e vorba de bani, toc multi bani. Sot, om de casa(mi-a aratat azi un obiectiv fain in jur ceva euro, pentru el merita sa facem economie, recunosc vreau sa folosesc la maxim aparatul nostru)si apoi sa cu cumparam altul ca probabil il zapacesc pe asta), face el ce face si ma sustine cu cheltuitul, considera ca daca eu sunt fericita si lui ii e bine, ca nu-l mai toaca nimeni la el in cap, dar cu bugetul ce facem? Oricum daca nu ma sustie tot cheltui, toti banii din portofel se evapora ...iar eu mereu nevinovata, toate lucrurile alea imi ...folosesc.

2 comentarii:

g.cojocaru spunea...

Iulia cum se descurca cu limba? .. sau e inca prea devreme? ... si tu de ce tot inveti atat?
nu pui de o mica afacere? sa oferi consultanta turistica celor care vor sa viziteze Austria?? Daca te specializezi si in gasit locuri pt familii o sa te folosesc la greu! :)

Sper sa reusesti si tu sa depasesti starea asta de oboseala... si sa nu te superi ca intreb atatea... dar mi-s curioasa. :P

Strumful spunea...

Gid, cu mare placere, gasit cazare, mai am nevoie de timp. Invat sa-mi dau gradul II, in invatamant, adica ar trebui sa invat, dar nu-mi iese. Cu Iulia si germana iti zic daca ramanem aici un an, insa in RO a facut ceva meditatie la germana, i se vorbea doar in germana si intelegea, sau oricum executa comenzile.