sâmbătă, 1 septembrie 2012

2 ani-9 luni- o zi

Dupa o vacanta catalogata pana si de cea mai carcotasa fiinta ca fiind perfecta, Domnisoara Iulia(in varsta de cat am scris mai sus) a facut entereocolita(prima din viata ei). Mda, o forma din aia cu varsaturi ca de la 8 pana la 16 cat timp a varsat s-a deshidratat si am ajuns cu ea la Grigore Alexandrescu. Am asezat-o pe pat la UPU, i-au pus branula, i-au luat sange, nu a zis absolut nimic, doar se uita la mine, iar eu pur si simplu aveam mintea goala si gura uscata. In 10 minute dupa ce i-au luat sangela au facut analizele, era foarte deshidratata, asa ca i-au pus o perfuzie, nici la asta nu a zis nimic, in tot acest timp eu ii explicam ce se intampla, iar ea ma privea si am tinea de mana. Pentru ca moasa Iulie lucreaza la spital, am luat copilul in brate cu perfuzie cu tot si am dormit la Geo, dar toata nopatea am avut obsesia cu branula sa nu cada un dop ceva...a doua zi fata era bine, dar se trezise cu o foame de lup, si nu avea voie, asa ca o zi am tot incercat sa mancam cate putin, ne-a iesit, de luni pana vineri a fost bine, pana s-a gandit soacra ca ii trebuie copilului un suc de portocale, suc ce a generat alte probleme de buritca....dar nu mai povestesc, ma apuca prea tare nervii.

Niciun comentariu: