joi, 13 septembrie 2012

Multumesc

Trebuie sa recunosc, Sot a fost dragut de ziua mea, pana sa vina acasa ma suna si intreaba "Sigur nu vrei un iPad?" .Nnuuuuuu, chiar nu am ce face cu el(sincer nu am, de citit imi cumpar carti cand am timp sa citesc, de calatorit o caruta nu calatoresc, daca plec undeva sunt insotita de copilul din dotare, deci clar NU), vreau un accesoriu de la Pandora(pe ala il port cu placere si simbolizeaza ceva). Am primit ce am vrut de ziua mea+flori+tort(sunt o mama criminala, i-am dat copilului tort de la cofetarie- nu am avut rabdare sa fac tort, poate de ziua Iuliei, adica nu poate sigur). Nu ma pot lauda ca fata se lasa imbracata cu pantaloni lungi, dar macar a luat un hanorac pe ea cat am fost sa facem cumparaturile din Billa pentru Crème Brulée, iar pantalonii scurti s-au transformat in pantaloni trei sferturi si a avut si sosete in picioare, progresam. Maine vreau sa bantui prin oras cu un copil imbracat corespunzator:D.

Niciun comentariu: