duminică, 9 septembrie 2012

Spontaneitate.....

Nu am citit nimic despre Bratislava, pur si simplu am gasit un pliant, ne-am uitat unul in ochii haluilalt si am zis ca mergemmmmmmm. Nu ma gandeam ca asa de repede, dar ocazia s-a ivit(Sot a zis HAIIII) si mi-a placut Slovacia cu capitala ei care mi-a dat pentru moment senzatia ca sunt in Sibiu. Un centru istoric romantic, plin de cafenele si oameni care mancau tot felul de bunatati, bunatati vroiam si noi, dar copilul vroia sa se joace, si nu la terasa cat timp noi mancam, ci unde vroia ea, pe strada unde gaseste un lacat cu lant, pe langa o vitrina , sau langa o fantana, caci loc de joaca nu am gasit, dar am gasit multe magazine cu suveniruri, magazine din care copilul nu se dadea dus asa usor, si din unele nici mama ei:D. Mi-am luat chestii pentru casa(aia din Romania, a nu se confunda cu apartamentul:D) pe care Sot le-a numit chiciuri(iar eu l-am amenintat ca imi voi lua chiciuri din fiecare loc unde ma duc, si asa voi face, am niste pereti de umplut). Iulia e in perioada in care nu conteaza cat e de frig ea vrea tricou si pantaloni scurti, sper sa se termine repede perioada asta pentru ca aici vremea nu e asa de calda ca in tara:(( Eu sunt tot in perioada in care nu am chef de scris, dar am chef de citit....carti.

Niciun comentariu: