joi, 11 octombrie 2012

Azi bolim

Azi am avut o super zi, am bolit cum nu s-a mai intamplat in ultimii 4 ani, aproape era sa nu-mi duc la gradinita copilul pentru ca refuza sa mearga pe motiv de somn, iar eu eram asa de amortita ca nu puteam sa o mobilizez, pana la urma am ajuns la gradinita, am ajuns chiar sa-mi iau si copilul de la gradinita, copil care nu a manancat ciorba, doar a varsat-o, azi am si citit meniul, am si inteles aproape, dar pana am ajuns acasa am uitat, era ciorba de ceva si legume cu inca ceva ce nu am inteles.A, azi am mai facut ceva, Mi-am facut cardBipa. Maine am din nou planuri mari, merg la H&M pentru o sedinta de cumparaturi de haine de baieti, ca am fata baietoasa.

5 comentarii:

g.cojocaru spunea...

Ufff... Multa sanatate! Sper sa scapati repede de boli! Spor la shopinguiala!

g.cojocaru spunea...

Ufff... Multa sanatate! Sper sa scapati repede de boli! Spor la shopinguiala!

miki spunea...

Ce-i ala card BIPA?
Sa va faceti bine! Si eu (cu sotul, bineinteles, ca facem totul in familie :D) bolim. Cu muci, dureri in gat...

Camelia spunea...

Sanatate!
Si spor la cumparaturi miine!
PS: din pacate, parerea mea, hainele de baieti sunt mai putin reusite decite cele de fetita mai peste tot. :(

Strumful spunea...

Gabi, multumim.
Miki, Bipa e um magazin doar cu cosmetice(si ai reduceri cu cardul, de exemplu, luna asta la parfumuri 25% si la altele, reduceri anuntate din timp, reduceri bune)
Kamelia, multumesc, nu imi place sa-i cumpar haine de baieti cand rochitele pentru fete sunt superbe, dar am dus-o de 8 zile doar in bluza cu Fulger, nici nu mai stiu ce cate ori am spalat-o.