sâmbătă, 13 octombrie 2012

Concluzii

Azi in disperare de cauza, am zis clar si raspicat in capul meu, o las sa planga oricat, sa mucigaie, sa faca ce vrea ea, dar nu imi iese din casa cu haine de baiat. Am ineput de la trezire, mami tu esti fata, te imbraci in haine de fata, cu ponei, pisici, ursuleti(ea, se uita in ochii mei, ursuleti NU, stiu nu i-au placut niciodata ursuletii de plus, bine fara ursuleti). Toate bune, mic dejun pregatit de sot(omleta pufoasa, tare buna,mai vrem si maine), copilul a mancat tot din farfurie plus o budinca, mami multumita. Iesim afara, dau sa-i pun bluza cu cal, tipa, o las sa tipe si imi fac de lucru prin casa. Ma imbrac, intelege ca eu am sa ies afara si imi spune ca si ea vrea afara. Pai daca vrei te imbraci in haine de fata! Da, vreau bluza cu Minnie Mouse, nu vreau bluza cu cal(incepand cu Pastele din 2010 Iulia si-a ales singura hainele in majoritatea cazurilor). Ok, atunci bluza cu Minnie peste bluza cu cal. Am iesit afara, nu a ratat datul in tiribomba(pe Favoritenstrasse)(e toata un zambet cand se da in tiribomba) apoi am fost sa-i cumparam adidasi. Cum mergeam noi linistiti pe strada eu cu gandul ca din 2 modele de adidasi si-a ales unul fara sa comenteze, Sot cu gandul la ....ceva, Iulia zice Stop, H&M, vreau rochie cu Minnie. Noi ne uitam unul la altul, si hai. Cumparam 2 rochii si o bluza cu doamna soarece, bluza a si purtat-o deja. Acum trebuie sa-i rezist in urmatoarele zile. Am dat o fuga in Saturn, Sot sa se uite la aparate foto eu si Iulia am bantuit pe acolo pe la DVD-uri,am agatat si un DVD cu Manny Iscusitul. Obsedati am dat o fuga si in Merkur(au tot ce vrei BIO, cum sa rezist sa nu cumpar plus ca au si ciocolata cu caise si nectar), desi ne facusem ieri piata am mai fauct si azi o alta piata, noi suntem dependenti de cumparaturi, clar, trebuie sa o lasam mai incet. Ce mi-am cumparat mie in ultima vreme? Nimic, orice cumparatura din ultima vreme se refera la Iulia.

Niciun comentariu: