duminică, 25 noiembrie 2012

Duminica in familie

Iulia inca mai are un ochi rosu(ma ingrijoreaza, nu stiu daca a lovit-o cineva la gradinita sau ....), imi pare ca i-a mai trecut, i-am dat doar cu ser fiziologic, gripa a mai trecut si ea, are o usoara febra 36 cu 6 , 36 cu 5. Azi s-a trezit cu ganduri mari. L-a intrebat pe tati "Azi unde iesim?". Eu am evitat intrebarea, dar copilul s-a hotarat ca vrea la acvariu....dar in sandale. Cand a inteles ca in sandale nu poate pleca din casa ca e frig a urmat o criza de plans, eu am lasat-o sa-si faca bocetul, ne-am uitat amandoua pe o carte si apoi a zis ca vrea la acvariu. S-a imbracat si-a luat cizmele si a iesit cu tati si bunica. Azi bunica (soacra) pleaca acasa la ea cu o raceala buna capatata de pe teritoriul austriac si cu impresii despre ...ce vrea ea. Eu am stat acasa si am vazut The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 2, nu m-a impresionat prea tare, cartea e oricum mai buna. Sa povestesc despre saptamana cu soacra, pai nu am ce, de cum am vazut-o la aeroport nu am simtit nimic, absolut nimic, am tratat-o ca pe un musafir si atat(un musafir care a stat cam mult). S-a jucat cu Iulia, am plimbat-o prin centru , i-am aratat palatul Belvedere, i-am prezentat districtul unde stam, sau o mare parte din el, i-am aratat gradinita Iuliei, parcul unde se joaca fata, clar nimic special. Nu s-a bagat in treburile mele, si eu am fost multumita.

2 comentarii:

Camelia spunea...

Ma bucur ca Iulia se simte bine :)

Strumful spunea...

Da, asa de bine ca are si antibiotic, sunt cam dezamagita, dar am fost la 2 doctori si au recomandat antibiotic, asta e.
Voi cum va simtiti?