sâmbătă, 8 decembrie 2012

De tinut minte

...sa nu mai gatesc nici un fel de cozonac-nu ma las pana nu-l termin, acum mai bine nu iesea, sau mai bine uitam sa pun zahar sau nuca sau poate daca avem un sot mancacios tare bine era acum. Pana si mimoza a mancat un melc de cozonac, asta e semn ca e tare bun, de obicei se mimozeste la prajiturile facute in casa-mananca doar tort, dar nici din ala nu mai vreau sa fac, ca tot eu sunt campioana la mancat. Dar de ce mananc asa, de nervi, de stres, de fericire, de multumire, de...? Ce ne face sa mancam cand deja ne-am saturat?

2 comentarii:

g.cojocaru spunea...

Sigur nu din cauza ca ne place cat indica afisajul cantarului. :)))

Anonim spunea...

Ce fericită ai fi tu dacă ai fi ca mine o lună de zile!
Ca mine în sensul că mie nu-mi e niciodată foame, deci mănânc de 2 ori pe zi forţat, că trebuie să bag combustibil corpului meu ca să funcţioneze.
Spun numai o lună, că nici aşa nu e bine să mănânci haotic şi prea rar ;)
haotic sau nu, tot am început să mă îngraş şi cam visez la un stepper dinr-ăla să merg zilnic pe el ca să nu mai adun kilograme şi ca să fiu într-o formă fizică mai bună.
Ştiu, ştiu, s-au inventat sălile de fitness, dar nu mă încântă