marți, 11 decembrie 2012

Povesti frumoase ce-i plac Iuliei

Din blog in blog am dat peste un blog minunat cu povesti pentru copii( Moraru Simona-Alisa, este autoarea blogului si sper ca intr-o zi si a multor carti pentru copii, frumos ilustrate). Am copiat o poveste si a doua zi o aveam trasa la imprimanta, am si ilustrat-o.
Am inceput sa-i citesc Iuliei povestea, apoi m-a mai pus sa i-o citesc inca o data. A doua zi iar am citit povestea, si de atunci o citim in fiecare zi o data sau de doua ori. Imi place ca citesc o poveste frumoasa si educativa, imi place ca de atunci Iulia nu mai cere dulciuri, imi place ca e scrisa de o mama.

3 comentarii:

A.M. spunea...

Mulţumesc pentru postare şi pentru încurajări!Sunteţi admirabilă!

Camelia spunea...

Si Iulia cere dulciuri? :D
S-ar intelege bine cu al meu care e topit dupa ceva dulce...:D Si eu sunt fericita cand uita :)

Strumful spunea...

Iulia, uneori cere dulce, insa eu incerc sa evit pe cat se poate.