sâmbătă, 16 martie 2013

Un alt muzeu

Eu una nu plec fara copil de acasa, sa vin la Viena si sa fie atatea minunatii pentru plozi iar eu sa o stiu acasa? Nu, absurd! Azi am fost la Kindermuseum la ZOOM Ozean, un loc de joaca cu barca, pesti, meduze si 2 animatori tineri si draguti, saptamana viitoare ne-am inscris la ZOOM Atelier, abia asteptam.


Ca de obicei pe unde trecem luam cate ceva, de data asta eu am vrut, Iulia m-a sustinut.

Un puzzle domino de la Djeco. Prima oara l-am facut mai mult singura pana a inteles Iulia care e treaba, apoi l-a facut aproape singura, vedem daca-l mai folosim in zilele urmatoare.
Jucariile de la Djeco merita luate de la noi din tara, sunt mai ieftine ca aici.

4 comentarii:

tab spunea...

mama mia ce frumos. vreau si eu

Strumful spunea...

Ana, il iei pe Tibi de o mana pe Sot de brat si va urcati in avion, va asteptam, dar , jur ca Viena merita mult pentru copii, au ce vedea, au ce experimenta.

Unknown spunea...

Super! Mereu gasesti ceva nou si fascinant in Viena :)

Strumful spunea...

Uia mare, asa este, ereu gasim ceva de facut, putere de convingere sa scoate copilul din casa...sa avem, ca in ultima vreme trebuie momita sa iasa afara din casa:D