luni, 8 aprilie 2013

O saptamana si 2 zile

Atat am stat noi in tara (aia unde ne-am nascut si mai ales am nascut-o pe Iulia).
Am alergat dintr-o parte in alta(de placere, rar din obligatie, dar am trecut cu bine si peste obligatii), nu am facut nimic din ce ne planuisem. Am mers cu Iulia la o aniversare a doua zi dupa ce am venit in tara , aniversare cu multe baloane, fix de ce-i este Iuliei teama. A stat la tati in brate cat timp mami s-a indopat, eram lihnita de foame, apoi incet a mai inceput sa se miste, insa nu s-a simtit in elementul ei, ii accept teama de baloane si o consider trecatoare.
Ne-am intros obositi, eu una destul de zdruncinata pe drum de la tulburente(am zburat bine cu Taromul, insa la intoarcere eram obositi iar vrema nu prea buna). Am invatat lucruri bune, Iuia a invatat sa coloreze pe smirghel cu culori cerate(gratie Anei am mai invatat si altele ), a pus mana pe rame si pe un mirioapd gasit de tati, ne-am luat puzzle cu sistemul solar, am inscris-o pe Iulia la gradinita, ne-am intors cu cuburi de lemn, o sa ne avem in curand turnul roz, mai trebuie sa vopsesc cuburile, sper ca saptamana asta. Oricum, ne-am jucat cu cuburile si fara culoare. Mi-am facut cont pe Facebook, aveam nevoie sa descarc ceva, mi-am incalcat promisiunea de a nu face cont de cat cand isi face Iulia cont...peste multi ani. Nu m-am intors cu un gust amar din tara, ca stiu ca din septembrie acolo o sa stau, asa ca acum ma bucur de untimele 5 luni de Viena... diseara merg la dentist.

Niciun comentariu: