marți, 9 aprilie 2013

Premiere

Ieri 8 aprilie, Iulia a spus prima fraza in germana cu 2 -3 verbe, zice doamna educatoare, mandra de plodul meu.
Cand am fost la tara la mama, Iulia ii arata bunicului ca stie sa deseneze:

Tataie a fost impresionat sau nu, dar eu sigur am fost.
In tara ne-am ocupat timpul cu vizitele si printre picaturi si mici activitati:

De la Ana am invatat sa ne facem rachete si sa aterizam pe planetele Sistemului Solar(plus multe alte informatii utile), am invatat sa ne jucam cu scara maro:

Tot de la Ana am furat ideea cu cuburile roz, iar fretele meu a pus-o in practica, si-i multumesc. Cuburile inca nu-s roz, dar de 2 zile ne jucam cu ele si le zicem si cubuiele roz.

2 comentarii:

tab spunea...

super. sa puneti mereu poze cu astfel de activitati si cum au fost primite de I

Strumful spunea...

Ana, cu scara voastra maro am facut ceva activitati, acum o sa-l pun pe Dan sa ne faca si noua.