marți, 4 iunie 2013

Schlaf gut, kleiner Regenbogenfisch

Mami, vreau carte cu peste...spunea Iulia intr-o zi.
Ce peste? Ce carte, cum arata cartea? Copilul aproape plangea, vreau cartea cu pestele asta.....si-mi arata pestele facut la gradinita.

Intreb la gradinita, inteleg despre ce e vorba( Der Regenbogenfisch scrisa de Marcus Pfister) si ma duc sa cumpar. Intreb, gasesc, vad cat costa si imi vine sa nu mai cumpar, dar promisesem sa-i cumpar copilului carte cu pestele curcubeu. Mai tarziu am luat si o carte mica de la Maxi Pixi cu Pestele Curcubeu. Cartile le-am citit de mai multe ori, ba pe cea mare am carat-o si in tara cand am fost in aprilie, uneori mai ascultam si cantecul de aici si evident facem pesti ca la gradinita, iar Iulia ii coloreaza si apoi ii decupeaza. Planse de colorat frumoase cu Pestele Curcubeu am gasit abia acum, dar maine sigur le folosim, mai ales la decupat. Schlaf gut, kleiner Regenbogenfisch, este o carte frumos ilustrata(in primul rand), pe Iulia o incanta , micul peste curcubeu nu putea sa doarma, ii era frica de intuneric. Mama lui il cheama pe pestele lanterna...si de aici Iulia vrea in camera o mica luminita noaptea.....

Cum m-a cuprins azi febra desenului, si stiind ca-mi trece pana maine l-am desenat si pe Pestele Curcubeu.

Adriana inspirata fiind a strans cartile care-i palc ei intr-o colectie frumoasa si apoi ne-a invitat si pe noi sa ne punem cartile de suflet in raftul virtual. Sunt recenzii foarte bune, deja mi-am facut o lista cu carti pe care le vreau din.....

3 comentarii:

Adriana spunea...

Foarte frumoase carticelele voastre!
Multumesc pentru gazduirea colectiei!

Strumful spunea...

Adriana, cu palcere.

Unknown spunea...

Si mie mi-a placut cartea cu pesti! Foarte frumos ilustrata!