miercuri, 19 iunie 2013

Sparanghel si postarea ....800

Am luat sparanghel in periaoda in care am incercat rubara si leurda. Am cautat cum sa-l pregatesc, l-am facut salata, cam greu de mancat....

Luni am cumparat din nou sparanghel, alb de data asta, l-a decojit si l-am pregatit dupa reteta proprie: supa crema de sparanghel(adica am pus la fiert, sparanghel, morcov intreg, telina si ceapa, cand am mixat am scos morcovul). A iesit o supa foarte buna, ma laud eu.... Stiu ca Sot zice ca eu nu fac 2 mancaruri la fel, are draptate, mereu inventez...
Asa arata sparanghelul inainte de a-l gati cu varfurile usor degerate ca l-am pus in frigider unde nu trebuia.

Supa cea inventata...

Cat despre postarea 800, ma gandeam ca o sa fie o aniversare mai fastuasa, dar e doar una cu spranghel....
Ok, pentru aniversare o crema de zahar ars facuta de mine si Iulia.

7 comentarii:

Unknown spunea...

Mi-ai facut pofta :) Sper sa fac si eu supa ta :D Felicitari pentru postarea cu nr. 800! La cat mai multe!

Unknown spunea...

Ce bine arata crema voastra! A mea nu a iesit asa frumoasa :)

Strumful spunea...

Iulia, eu zic sa ne apucam de cultivat sparanghel alb. Cand venim pe la tine ne faci crema de zahar ars?
Pupam.

Camelia spunea...

La cit mai multe postari!!! Si ce bine arata chestiile din farfurie!
Si noi suntem intr-o faza de sparanghel (verde) ca am gasit unul produs in romania care e fraged si crocant... l-am facut cu rizoto si am mai incercat (nu f sanatos dar bun) invelit in prosciutto sau bacon la cuptor.

Strumful spunea...

Kamelia, inainte da a-l baga la cuptor tu ai fiert sparanghelul? Fain ca se cultiva si la noi, sper din inima sa avem si noi agricultura cum vad pe aici prin Austria.

Camelia spunea...

da, inainte de a-l baga la cuptor reteta zicea ca trebuie fiert vreo 3-4 minute in apa cu un pic de sare, eventual putin unt si o felie de lamaie...mie imi place cind se rumeneste in cuptor ceva mai bine si devine si baconul crocant (uiltz pleasure, I know) :D

Strumful spunea...

Kamelia, multumesc, imi place baconul rumenit bine spre ars....putin:D.