vineri, 16 august 2013

Schloss Hof

Domnisoara Iulia a participat ieri la 2 ateliere la Schloss Hof, de la cel de costumat si alte crafturi nu se dadea dusa. S-a schimbat in 2 rochii( mi-au placut rochiile aveau eticheta atelierului unde erau lucrate si aveau materialul de calitate), si-a pus coroana, a stat pe scena, a pupat o broasca nesuferita care nu s-a transformat in print, s-a ascuns dupa evantai, a pozat ... si la cel de al doilea atelier a facut paine ca se demonstreze ca e harnica. La plecare dupa ce am vizitat castelul ne-am luat painea (covrigul) si l-am mancat. Merita o vizita la Schloss Hof, au atliere pentru copii, au bulbi de diverse plante de vanzare, asta pentru gradinari, din nou am vazut rubara...imi doresc sa plantez in gradina, inca nu am gasit seminte. Iar in imprejurimi ai o panorama superba asupra Bratislavei.

P. S. Iubesc obiectivul 10-20, multumesc Sot.

6 comentarii:

bba01 spunea...

Buna/Salut , numele meu este Bogdan , un mic blogger pasionat de fotografie si observ ca ai un blog superb .
As dori daca se poate sa facem schimb de linkuri/bannere cu blogul tau .
Adresa blogului meu : www.buboal-photography.blogspot.ro . Astept un raspuns pe site-ul meu intr-un comentariu la o postare sau pe buboal_photography@yahoo.com
As dori daca vrei sa imi dai un like la acesta pagina de facebook : www.facebook.com/buboal.photography .
Like te rog la pagina .
Multumesc !!!

Unknown spunea...

Foarte frumos loc ati vizitat!
PS: Stiam ca Iulia e tare harnicuta :)

Strumful spunea...

Da, frumos ca i-a placut Iuliei mult si nu am avut timp sa vizitam tot..si nu cred ca mai ajungem.

tab spunea...

Superbe tinutele printesei

Elena C. spunea...

Ce frumooooos!! Sper sa ajungem si noi acolo!!
Tinuta printesei e de nota 10...se incadreaza perfect in decor!

Strumful spunea...

Elena, da aici merita sa ajungi. E frumos iar castelul are ceva istorie in spate.