sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Perioada de reduceri in Viena

Perioada de reduceri a inceput inainte de Revelion, dar reducerile substantiale sunt dupa. Azi majoritatea magazinelor au reduceri de 50% si au si bagat colectiile noi. Reducerile care-mi palc mereu sunt cele de la Swarovski(de azi au inceput la ei reducerile si dueraza cam 2-3 saptamani), azi doar m-am uitat, maine plec, deci le sar, insa Gandacul tot am sa-l cumpar la un moment dat, il vanez de un an, acum e prima oara redus.
De reducerile de acum a profitat Iulia din plin, o geaca, 3 bluze, colanti, caciula, fular si alte maruntisuri, toate de la Zara, mie imi plac hainele lor pentru pici. Eu mi-am luat o bluza de la Desigual, pe care nu o pot purta la scoala. Nu am nici un chef sa ma intorc in tara........dar trebuie sa ma mobilizez, incepand de acum...............
P.S. Mi-am luat gandac azi din aeroport(5.01.2012)Ura, am gandac, adica avem gandac!

Niciun comentariu: