marți, 28 ianuarie 2014

Valuri

Suntem asaltati de zapada, eu vreau sa ajung vineri al aeroport si apoi la Sot. Dar daca mai vine alt val de zapada cum mai ajung? Abia s-au descurcat cu primul val, in Pitesti pe trotuar mergi fie in sir indian fie inoti pana la glezne in ceva ce a fost initial zapada, iar din autobuz sari direct intr-o gramada mare negricioasa, sa nu mai spun ca pale de zapada din copaci cad in carca oamenilor(e, eu am patit-o azi, si in timp ce ma curatam de zor o tantica ma intreba daca am sa schimb 10 ron, aveam dar nu I-am dat de nervi). Peste toate abia astept sa probez noul obiectiv (Tamron 90mm f2.8 Macro-Omule, multumesc, te iubesc), deja il iubesc... si-l mai iubesc si pe al meu frate ca vine din departari prin zapezi sa imi faca piata si sa cumpere sanie la plod(-ul meu). Ce sa zic, sunt plina de iubire....

Niciun comentariu: