luni, 21 aprilie 2014

Activitati

Sambata, a doua zi de la venire am bifat Muzeul Tehnicii, Iulia si Sot, eu am lenevit.
Duminica, Acvariu si locul de joaca de langa, eu tot cu leneveala m-am ocupat.

Luni, o vizita in centru si la cofetaria Heiner, prajiturile de aici ma zapacesc.
Marti, Muzeul Stiintelor Naturii si o revedere frumoasa pentru mine si un inceput de prietenie pentru Iulia.

Miercuri, tot Muzeul Tehnicii, doar locurile de joaca, doua si cred ca am stat aproape 5 ore.
Joi , leneveala, aveam programat Muzul de Arta, dar de cate ori l-am prgramat nu am ajuns.
Vineri, atelier la Muzeul Ciocolatei

Sambata, Acvariu.
Duminica, Muzeul Copiilor ZOOM, un atelier de facut chestii din obiecte reciclate, si inca un atelier.


Azi,2 muzee: Imperial Treasury Vienna, vazut si ascutat si explicatii si Neue Burg vazut pe fuga.
Maine, din nou am in plan Muzeul de Arta, deci probabil lenevim. Aveam de gand sa vanam oua Faberge, ca tot e Pastele:D

Niciun comentariu: