joi, 10 aprilie 2014

Ploaia de azi

Dimineata Iulia s-a apropiat de urechea mea si m-a intrebat daca poate sa-mi zica un secret?...."Maine mergem la tati!"(mi-a soptit dulce). Ne-am inceput ziua zambind...Eu am plecat in excursie, Iulia la gradinita!
Am vazut pentru prima oara palatul Mogosoaia(ploie fiind, nu am prea facut poze):

Scara servitoarelor.....slabanoage

Dupa o lunga plimbare draguta(am fost bine echipata) prin ploaie am ajuns la un mall de unde mi-am luat ...carti(mama cand iese in lume cumpara oale sau alte cele pentru bucatareala, eu cumpar carti, asta a venit acu' cu varsta) Doamnele de marti , scrisa de Monika Pettz iar Iuliei Regele tuturor salbaticiunilor, mi-au placut ilustratiile dar textul e usor idiot la prima citire(textul fara ilustratii e de neinteles). Acum franta de oboseala, cum am ajuns acasa am si fost luata de buna...

Niciun comentariu: