sâmbătă, 16 august 2014

Fossilienwelt

Azi am cernut nisip pana mi-au cazut mainile(exagerez), acum avem dinti fosilizati de rechin si trei perle sclipitoaare! Iulia a fost fericita sa caute fosile in prima jumatate de ora mai ales ca a gasit un dinte si o perla destul de repede, eu am ajuns la concluzia ca norocul meu e plecat cu sorcova, dar pe la sfarsit l-am fortat sa se intoarca, am cernut cu inversunare pana am gasit si eu ceva nu doar pietre si bete! Dintii aia nu-mi prea place sa-i stiu in casa, dar cum sunt captura copilului o sa-i pastrez cu cu sfintenie! Ochisem de mult Fossilienwelt, ma bucur ca azi am reusit sa dam o fuga pana acolo sa vedem ce si cum! Pentru copii merita, dar si pentru mine a meritat ca am cernut cu drag. Muzeul o merita si el daca esti vorbitor de germana altfel.......

Niciun comentariu: