miercuri, 15 octombrie 2014

Pauza

DA, cu adevarat pauza!
Sot e cu Iulia la inot, astept impresiile! Eu in pauza totala! In pauzele astea nu fac nimic constructiv, mananc(urat obicei, adica nesanatos) si scriu pe blog(inspiratia m-a parasit, dar eu ma incapatanez de ani buni)!
Cum nu aveam nicio idee, acum nu mai stiu ce sa scriu, a, Iulia e la gradinita austraica, maine vine in vizita stomatologul sa le vada dentitia plozilor. Am cumparat dovleci, poate reusim maine sa-i decoram, Iulia deseneaza fantome si lilieci, i-a promis ca bricolam un lilian in seara asta. Am vazut-o pe G si ne-am plimbat in pas alert, am pus la cale lucruri, am fost duminica in Prater si Iulia s-a dat in toate roller coaster-ele in care ii permitea varsta. Maine sper sa ies la o sedinta foto in centru.La gradinta se fac lampioane pentru Festivalul Lanternelor....si din nou pauza!
p.s. 19:3, nu s-au intors , deci distractia e maxima:D!

Niciun comentariu: