luni, 29 decembrie 2014

Craciunul in imagini

Ora 3 si ceva, noaptea de ajun...copilul treaz , vrea sa vada ce-i sub brad! Eu, "somn..afara intuneric". Copilul pune capul pe perna pentru inca 10 minute, poate mai mult. Dintr-o data se ridica si se da jos din pat cu "directia brad". Ma iau si eu dupa ea, il trezesc si pe om sa nu fiu eu singura victima ..si ne apucam sa desfacem cadouri:
Cadoul meu a fost lasat de Mos in punga desenata de Iulia. Punga ce a fost asezata strategic in brad(bradul de anul are multimple imbunatatiri: globuri pictate de Iulia, globuri cu ochi, reni, zane, multa ciocolata) sa o vada Mosul!
Dupa ce s-a jucat fiecare cu ce a primit, mi-am luat plodul de mana si la somn, nu ii era somn, dar s-a asezat cuminte langa mine si intr-un final a adormit.
Ne-am trezit, nu ai stiu cand si nici cum, dar stiu de ce, aveam rezervare la restaurant.
Aici mananc eu cea mai buna ciorba de usturoi, omul cele mai bune coaste, iar copilul comanda si nu manaca niciodata nimic.
Dupa o masa gustoasa... s-a nimerit si o plimbare, dar nu mai gasesc toate pozele...

Seara e in ceata...., ma refer la seara de Craciun.

Un comentariu:

Unknown spunea...

A foat fain de Craciun! As manaca si eu supa ce usturoi, am auzit ca e minunata... dar nu ma incumet sa o fac :)