duminică, 4 ianuarie 2015

Un desen

...ce ilustreaza o poveste inventata de Iulia.

Nu mai ne organizam de mult sa facem lectii, din septembrie imi tot propun sa o invat ceasul, nici acum nu am reusit. Lucrurile decurg altfel acum, Iulia conduce activitatile iar eu o las pe ea sa se joace de-a scoala, de-a libraria, sa deseneze, sa danseze, sa inventeze povesti, sa faca puzzle, sa faca aproape tot ce vrea ea.
Ma ajuta sa pun masa,sa spal salata sau alte legume si fructe, facem amadoua fursecuri, radem mere pentru placinta, isi organizeaza jucariile(nu mereu), insist acum pe lucrurile practice si pe independenta ei. Ca a venit vorba de independenta, pe 30 decembrie am fost in vizita la Gabriela, fetele s-au jucat frumos, noi am vorbit, iar la plecare Iulia a vrut sa ramana sa doarma cu A, am lasat-o cu inima deschisa(la bunici nu o lasam singura in ruptul capului sau in alta parte-exceptie Dan si Iulia). Dimineata cand am venit sa o luam(relaxati), nu a avut nici o treaba cu mine, a vrut sa stea tot cu A sa se joace, am mers apoi si la cumaraturi tot cu A si apoi a inteles ca fiecae merge la casa lui pentru ca urmeaza Revelionul si fiecare vrea sa stea cu familia lui. Apoi pe 1 tot cu A ne-am intalnit la Baden, sper sa devina un obicei si sa mergem in fiecare luna.... Poate sa sune oricat de fals, dar a fost asa de bine in trei de Revelion, am fost noi si ne-a ajuns, plus ca Iulia a observat si ea artificiile cum pare sa observe si toate animalele de la Zoo, de zici ca saptamana trecuta a fost pentru prima oara la Zoo.
Singurele lucruri pe care tinem sa le faca in fiecare saptamana sunt inotul si patinajul.
Mi-am propus sa fac o lista cu toate cartile citite cu Iulia de la 4 la 5 ani, acum nu mai avem carti noi, dar le citim cu placere pe cele pe care le-am citit de foarte multe ori, preferate raman mereu enciclopediile.

3 comentarii:

ileana spunea...

Desenele copiilor sunt minunate, spun de fiecare data o poveste frumoasa. Va doresc un an bun!

Unknown spunea...

Ce dragut ca a ramas la prietena ei! Abia astept sa ramana si la noi :)

Strumful spunea...

Ileana, si noi iti dorim un an bun!
Iulia, sunt mandra de Iulia mica!