marți, 24 martie 2015

Preferinte

Iulia e la ea in camera, face un puzzle si asculta AC/DC. Cand era mica am citit ca plozii expusi la muzica rock sunt mai agresivi. Testam mitul! Revenim cu concluzii!
Iulia are preferinte in materie de parteneri de joaca, spre surprinderea mea nu accepta sa se joace cu toti copiii(fie ei si cunoscuti), recunosc, am incercat sa corectez asta, dar m-am lovit de incapatanarea ei, nu vrea si punct sa se joace cu toata lumea, am invatat sa respect asta incepand de azi!
Azi am fost in parc, a stat s-a jucat singura...apoi mi-a zis ca vrea sa se joace cu copiii din fata ei, o fata si un baietel, nu erau frati, dar mamele erau prietene. I-a urmarit cu privirea si cum ei alergau in partea cealalta a parcului s-a dus si ea dupa ei. Nu a intrat prima in vorba dar a urcat cel mai sus pe panza de paianjen(panza aia ma cam sperie pe mine si cand am vazut-o sus de tot.....a trebuit sa imi infrang niste instincte tipatoare), cei doi au urcat doar pana la jumate si ...uite asa a inceput conversatia. Iulia vorbind in germana, prima oara cand am realizat ca stie germana, ca se descurca lejer. S-au jucat aproape 2 ore, in prima ora am tras cu urechea(sa fiu sigura), dar am pastrat distanta, apoi m-am asezat pe o banca si doar am privit veselia de pe chipul ei. Si-au promis sa se vada si maine....
Cand am plecat din parc mi-a zis ca a invatat un cuvant nou de la fetita!
Am observat ca daca e in preajma copiiilor miorlaiti devine si ea la fel de miorlaita, mai mult isi pastreaza obiceiul saptamani bune, deci evitam miorlaitii, asa evitem miorlaiala plodului din dotare. Gabriela mi-a zis ca a citit intr-o carte ca daca nu esti capabil sa iubesti toti copiii ...nu esti o mama buna!! Eu ma uitam zilele trecute cu nervi la un copil mucios care arunca cu bete in trei copii care stateau linisititi si o priveam plina de nervi pe mama lui indiferenta, plodul mucios s-a lovit in fuga cu capul de un stalp, a cazut pe spate, mama lui din nou nu a schitat nici un gest.....

2 comentarii:

Vio spunea...

:)) Doamne, cate ram gravida am mesr is la Judas Priest! :)) Iar deunazi copilul din dotare canta Tanta- Timpuri Noi.. Asta e, testam si noi:)

Eu am fost mereu adepta acestui fel de a-l creste: sa-l las sa-si aleaga singur copiii cu care interactioneaza pe principiul "o fi el mic, dar e tot om si daca eu am dreptul sa imi placa sau dispalac oamenii, el are acelasi drept."


ps.
comentez tarziu caci am lipsit mult din online, acum recuperez:)

Strumful spunea...

Vio, e libera sa aleaga, eu nu am avut posibilitatea sa aleg mult timp....deci incerc sa-i acord libertate, pe cat posibil.