vineri, 8 mai 2015

Pe ploaie

A plouat! Planul meu era sa stam afara sa ne jucam toata ziua si sa balaurim prin imprejurimi! Dupa cateva ore jucat pe afara prin ploaie, de mutat pietre din santul cu apa(ala de unde am baut noi apa apoi....), dupa ce Iuliei i-a intrat apa pe deasupra cizmelor, m-am dus in camera, am facut pe suparata si omul a luat chieile de la masina si-a echipat copilul si am iesit sa ne plimbam cu masina prin Altaussee si prin imprejurimi...la nimereala, cum imi place mie. Din intamplare am dat de o mina de sare, am lasat vizitarea ei pentru duminica, sambata am ajuns prea tarziu, si apoi ne trebuia si duminica un scop.

2 comentarii:

Jurnal cu flori spunea...

ma tot minunez de pasunile lor... cateodata iarba pare perfecta, sau?! :) Ioana

Strumful spunea...

Ioana, asa este, si mie imi par multe perfecte aici. Dar acum pot sa-ti zic, pe marginea drumului tund iarba , iar la munte in mare parte este pascuta de vaci sau oi ori cosita si facuta fan.....