vineri, 15 mai 2015

Salata dddd......delicioasa

I-am facut Iuliei un sort, a fost primul lucru facut de mine la masina de cusut(nu-s productiva, au mai urmat 2 rochii(una purtabila) si o banderola- o poarta Iulia acum la gradinita). Sortul si-a gasit intai o utilitate specifica Iuliei, si-a imbracat marea broasca, abia peste ceva vreme s-a gandit sa-l poarte si ea. La a doua purtare, adica aseara s-a gandit ca ea vrea sa faca salata! Salata vrei? Bun, i-am adus ingredientele, le-a spalat , le-a tocat.....a cerut ulei de masline, i-am dat, am reusit sa o opresc sa nu inunde farfuria .....nimic nefiresc. A cerut paine prajita! Apoi a cerut vesela niste ciocolata si dulceata de visine...... si o foaie de clatita pe care a taiat-o meticulos. A amestecat ingredientele le-a pus ciocolata si dulceata, a luat farfuria, trei linguri si s-a asezat langa noi pe canapea. Ne pregatise masa, am luat fiecare cate o lingura si ne-am conformat! Omul a dat bir cu fugitii mai repede, asta din cauza ca nu-i place sarea aromata!

Niciun comentariu: