duminică, 21 iunie 2015

Mai nimic

Si saptamana asta am lipsit din viata Iuliei(in total 2 saptamani azi). Nu scriu cum m-am simtit, dar pot spune ca am facut orice ca sa-mi ocup timpul. Om, a facut si el tot ce a putut sa-i ocupe timpul Iuliei, vineri au fost la Oberlaa, seara mi-a trimis un filmulet in care fiica noastra sarea de la trambulina de 4 m si apoi inota pe sub apa, scotea capul sa respire si iar sub apa. Nu stiu cand a invatat sa inoate asa, am lipsit doar 2 saptamani, dar simt ca am pierdut asa de multe!
In schimb eu stand departe de Iulia, ma gandeam la ea si tot gandindu-ma mai cumparam cate o carte, cate o agenda cu coperta haioasa, cate ....ceva ce ma gandeam ca-i place, ca si cum lucrurile materiale compenseaza lipsa mea.. o mare prostie!! Lipsa nu poate fi suplinita de nimic, niciodata!
Nici nu mai stiu despre ce vroiam sa scriu, a da! Aseara am fost la Ceainarie=Libraria mea, daca ai ramas in pana de carti, si vrei o carte buna, poti merge sa-ti cumperi de acolo. E dragut au si expozitii ale unor artisti, am cumparat un tablou pentru prietena mea ca doar e ziua ei...luna viitoare. M-am afumat maxim, afara au locuri putine iar locul pentru fumatori nu stiu daca are o aerisire corespunzatoare.Pot sa spun sigur ca domnisoarele de acolo nu cunosc ceaiurile, si sunt si acre...atat de acre ca imi venea sa-i zic domisoarei care ne servea sa mai zambeasca uneori. Dar trecand peste acreala cu care am fost servite a fost o intalnire cu fetele foarte reusita!

Niciun comentariu: