joi, 18 iunie 2015

Prin Bucuresti

Nu fusesem niciodata in Bucuresti asa fara "treaba". Am remediat asta in ultimele 2 zile. Adaugand maturitatea dobandita in timp = a nu mai bantui prin magazinele de haine, o prietena buna(langa care pot sta si 10 minute fara sa scot un cuvant si sa ne fie bine ca suntem amandoua), 2 librarii Carturesti, si multa istorie. Bantuitul prin magazinele de haine a fost inlocuit azi cu o vizita la Carul cu Bere si una la Paul- are o ciocolata calda absolut ingrozitoare. Nu am avut DSLR-ul cu mine, pozele sunt urate cu adevarat, dar Bucurestiul( centrul vechi) e frumos.
Nu stiu care e mintea luminata de la Carturesti, dar poate le scapa si in Pitesti un sediu, eu am sa-l apreciez:

Centrul vechi e foarte frumos:

Mi-a placut mult la Carul cu Bere, personalul foarte politicos, servirea perfecta, mancarea foarte buna.

In drum spre centrul vechi sunt case frumoase si nerenovate....

2 comentarii:

Vio spunea...

Mare parte dintre casele alea vechi si frumoase sunt nerenovate fie pt ca sunt in litigiu,asadar nefiind clar cine-i proprietar nu se baga nimenji; fie pt ca tb renovate tinandu-se cont de arhitectura actuala si asta costa foarte mult. Din pacate sunt multe, sunt foarte multe asa... Eu stau pe langa Cismigiu, adica nu f departe de centru, este full de case gata sa cada si pline de..ocupanti ilegali. Ca sa nu spun mai mult.

Frumos ce-ai vazut, eu mai iau Andreiul meu cateodata la plimbare prin centrul vechi. Ii place si mie-mi place sa ma plimb cu el pe strazi intortocheate. Ma bucur ca, desi baiat, ii place. Poate pt ca e inca mic, cand o fi mai mare cred ca-mi va da flit:)

Si-n Carturesti ne place, au si spatiul dedicat copiilor, poit sta cu ei acolo si sa cititi..Frumos.

Strumful spunea...

Vio, mereu mi-au palcut casele astea vechi, eu le spun "case boieresti", asa s-a pomenit la noi in familie. E un dragut baiatul tau ca se plimba cu tine, si da, cand cresc nu o sa-i mai putem "dragali"...o sa ne refuze, oare cum o sa traiesc eu fara o repriza de pupaceala? Dar mai am pana atunci! Librariile Carturesti sunt cu adevarat faine, sper sa ajung si eu cu Iulia intr-o astfel de librarie, nu un Carturesti de Mall, ci unul din casa boiereasca!