sâmbătă, 14 ianuarie 2017

Amsterdam, ziua 2

O zi pe sufletul meu, mai vreau in Olanda. Satul acesta avea cea mai buna brutarie din lume.

Cand am coborat din tren cu gand sa vedem morile de vant, adica eu, Omul cred ca nu avea niciun plan, il distra ca ploua marunt si testam gecile, mirosea a ciocolata calda, peste tot miros de ciocolata calda, un sat intreg invaluit in miros de ciocolata calda. Langa gara era fabrica De Zaan.

Intorsi din minunatul sat, iar eu cu inima tot acolo am vizitat Muzeul Stedelijk. Aici am avut voie sa facem poze.

Nu am facut multe poze, am fost ocupata cu studiatul tablourilor. Langa Muzeul Stedelijk era o ghereta cu gogosi, gogosi cu mere, gogosi cu ananas, gogosi cu orice, cele cu mere tare bune erau. Cam asta am facut noi a doua zi in Amsterdam

Niciun comentariu: